Dead or Alive 5 Last Round Full Version Unlock
Get this to upgrade to the full version of Dead or Alive 5 Last Round. This allows you to obtain trophies, unlock certain stages, and more. This full game upgrade contains 33 pieces of downloadable content: all Additional Characters and Story Mode. All 33 pieces of downloadable content are also available for individual purchase separately.