Dead by Daylight: SHATTERED BLOODLINE Chapter
The SHATTERED BLOODLINE Chapter is a Chapter for Dead by Daylight and it includes a new Killer, a Survivor and a Map. What lies beneath the mundane can be terrifying. Under the layers of quaint family life, violence festers. When this dark rampant force lashes out, lives are broken and families shattered. Wrath was her bloodline. She came home to unimaginable horrors that left their mark. Now she walks, haunting and vengeful, between this world and the next. Adam Francis has no legacy, no inheritance. Everything he owns, he earned. Disciplined and driven, he knows he can do anything when he puts his mind to it. His hard work paid off and he traded his island for an archipelago, miles away from home. In Japan, he shares the lessons he worked so hard to learn on his own. But nothing prepared him for this course.