Clarity: The Seven Demons of Vanguardia
Slay demons to avenge your fallen father in side-scrolling action platforming style! When a boy’s father is suddenly slain by a terrifying lightning demon, he courageously sets out on a quest of vengeance. Take the role of this young hero as he learns to gather and wield powerful demon magic known as Clarity. Run, jump, air dash and swing your sword as you traverse 7 worlds in side-scrolling style, slaying lesser demon spawn and avoiding treacherous traps to reach the boss of each unique stage! Clarity: The Seven Demons of Vanguardia is an action platforming adventure with a focus on thoughtful reward, all presented in hand-drawn HD style. Customize the experience with multiple difficulty settings. Choose whichever stage you want to tackle first but be mindful to collect demon swords from defeated bosses in an order that grants a strategic advantage against the next. Each demon has an elemental weakness to exploit! Use melee slashes from your swords or execute spells with your staff by consuming the Clarity you’ve claimed from fallen foes. Will you be prepared for the final showdown?