Character Edit Voucher: Two-Voucher Pack
These two vouchers allow you to change the appearance (including gender) of your existing hunter character from the save data selection screen. Please note that the name of your hunter and the name and appearance of your Palico cannot be changed. Note: - Can only be purchased once. - Can be used to edit your characters up to two times. - You can edit hair, eyebrow color, facial hair, makeup and clothing from the Item Box in your living quarters without using a voucher.