Castlevania: Harmony of Despair
Step into the shadows of the hell house: Castlevania is back in all its pixel-powered 2D glory, this time in full 1080p! Call upon the series' most hallowed heroes and vanquish your nemesis, Dracula! All-new multiplayer modes like 6-player Co-op and Survival have been whipped up for you, too... but enough talk. Have at it!