Castlevania: Belmont's Curse
Medieval Paris, Where the Tolling Bells Herald the End 1499. Paris is engulfed as monstrous creatures suddenly emerge from the shadows. Armed with the legendary holy whip, the Vampire Killer, Trevor Belmont’s successor ventures into the burning streets and the looming castle to hunt down the beasts. Will she succeed in saving Paris from devastation…? Satisfying Whip Action The iconic whip of the series is now more important than ever! Crack your whip to move around freely like a trapeze artist! Master the whip mechanics and be creative to pounce on your prey like a wolf in fast-paced combats! A Large Selection of Weapons and Abilities The whip is not the only tool at your disposal. You will need to strategically plan your next move in combat and make full use of all the weapons and abilities to stand a chance! Environment Hazards That Will make you grit your teeth Biomes are packed with secrets, traps and puzzles. It is not just about muscles, it's about brains too! A New Art Style Expanding further the series-classic gothic style, this unique colorful art style will let you discover the world of Castlevania like never before. Beloved Elements of Castlevania Make Their Return True to the roots of the series, you will encounter colorful characters and powerful foes, stumble upon many secret chambers, dig up numerous hidden items, and whip your way through challenging areas!