Banned Footage Vol.1
This newly unearthed footage exposes further secrets from the dark past of the Baker family. - Nightmare: Trapped in a basement full of unknown horrors, you must fight for your life. - Bedroom: Tied to a bed, you must try to escape while avoiding Mother's watchful gaze. Includes the highly difficult extra bonus content Ethan Must Die.