Atelier Yumia - Swimsuit Set
Go investigating in swimsuits. A set of swimsuit costumes for Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina, and Lenja (one for each character, with seven total). List of Contents: - "Waterside Alchemist" Costume for Yumia - "Flying Water Jug" Costume for Flammi - "Super Cute! Beach Memories" Costume for Isla - "Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor - "Ebony Outlaw" Costume for Rutger - "Blooming Heart" Costume for Nina - "Cute Kitty Swimsuit" Costume for Lenja Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room (the relevant characters must also have joined your party). - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content and that these items can be purchased individually. Be careful not to make duplicate purchases. - Note that when making individual purchases, Yumia and Flammi's costumes will be sold as a set but not separately. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.