Assetto Corsa - Porsche Pack Vol.3 DLC
The Assetto Corsa Porsche Pack Vol.3 DLC contains seven iconic cars from German manufacturer, Porsche, including: - Porsche 911 GT3 Cup 2017 - Porsche 911 GT3 R 2016 - Porsche 919 Hybrid 2016 - Porsche 908 LH - Porsche 917 K - Porsche 911 R - Porsche 911 Turbo S Do not purchase if you have already purchased the Assetto Corsa Season Pass - this DLC will be available at no additional cost for Season Pass owners This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.