Assetto Corsa Competizione special preorder
Assetto Corsa Competizione & the Intercontinental GT Pack DLC will allow you to feel the real atmosphere of the GT3 championship and the Intercontinental GT Challenge, competing against official drivers, teams, cars and circuits reproduced in-game with the highest level of accuracy ever achieved on console. Using sophisticated mathematical models, the engine carefully simulate tyre grip, aerodynamic impact, engine parameters, suspensions and electronics systems that determine vehicle balance, as well as the influence of mechanical damage on the car's drivability. Sprint, Endurance and Spa 24 Hours races come to life with an incredible level of realism, in both single and multiplayer modes. Offering photorealistic weather conditions and graphics, night races, motion capture animations, it's a new standard in terms of driving realism and immersion. There's no better time than now to #beACC.