Adventure Time: Pirates of the Enchiridion - Ahoy! The Land of Ooo is underwater and it’s up to Finn and Jake to find out why. Join our heroes as they explore the high seas, search for hidden clues, interrogate shady suspects and fight pirates to solve the mystery and save their waterlogged world! DreamWorks Dragons Dawn of New Riders - Join the new heroic duo, Scribbler and Patch, in an epic battle to save dragons and defeat the villain, Eir, who is controlling dragons to carry out her evil plans. Clash against fierce enemies, explore new and familiar locations, and meet many favorite DreamWorks Dragons characters in this fun and fiery action adventure.