HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 7: Wrath
Act 7: Wrath HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins? This content pack includes access to the following content: - Wrath-themed Suit - "The Roar" Flash Grenade - "The Shashka Beast" Assault Rifle - "The Wrath Termination" Escalation This content pack includes Act 7: Wrath. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.