Vampire Survivors
Wyrżnij w pień tysiące stworzeń nocy i przetrwaj do świtu! Vampire Survivors to casualowy gotycki horror z elementami roguelite, w którym podejmowane przez Ciebie decyzje pozwolą Ci szybko nabrać rozpędu przeciwko pędzącym na Ciebie setkom potworów. Piekło opustoszało, demony przybyły. Nie ma się gdzie schować. Jedyne, co możesz zrobić, to przetrwać najdłużej, póki nieuchronna śmierć nie zakończy Twych wysiłków. W każdej próbie zbieraj złoto, by kupować ulepszenia. Pomóż następnemu ocalałemu. Pełna nadprzyrodzonych zjawisk fenomenalna gra indie, w której to Ty miotasz gradem pocisków! Wskazówki początkowe -Nie śpiesz się ze zbieraniem klejnotów i przedmiotów, nie znikną. -Na początku zbierz dwie lub trzy bronie, ale skup się na rozwijaniu jednej naraz. -Pancerz i Szczęście to początkowe wzmocnienia, na które warto wydać pieniądze. -Często zwracaj wzmocnienia, nic za to nie płacisz. Próbuj nowych ścieżek ulepszeń.