Stasis Valley
Stasis Valley is a 2D puzzle-platformer that follows Adam, a young man who has recently experienced a great loss. After this event he descends into a surreal valley within his own mind, where he must attempt to make sense of the world around him (as well as his emotions). Uncover the valley's secrets, and confront the dangers lurking within.