Sausage Wars
Sausage Wars is the craziest arena party game for up to 4 players and 20 bots! Player characters are sausages which brawl over sink domination! Take one of them, enter the battlefield and fight until death. Push your rivals off the edge or into a trap! The game features: - Battle royale experience: player will control a sausage of their choice, fighting for a title of the last survivor with others and avoiding obstacles. - 3 distinct game modes: Last Sausage Standing where you struggle to survive, Arena where you respawn to battle over a high score, and also a Teamfight mode where you join forces with other players to win a team deathmatch. - Varying environments: kitchen, garden, maniac’s lab: all of them display unique obstacles and provide countless ways to obliterate your foes. Fight to the death and push your enemies until they start oozing tomato blood!