Prey is a first-person sci-fi action game from Arkane Studios, the award-winning creators of the Dishonored franchise. Known for their creative gameplay, distinctive worlds, and immersive stories, Arkane reimagines this franchise from the ground up, with an added psychological twist. Prey Digital Deluxe includes both Prey and the brand-new expansion, Prey: Mooncrash. Prey In Prey, you are the subject of an experiment but things have gone terribly wrong. Your ability to survive a hostile alien onslaught will depend on your wits, weapons, and newfound abilities. Prey: Mooncrash Fight overwhelming odds to escape a secret TranStar moon base where the enemies you encounter, the hazards you face, the goals you complete, and the loot you collect are different each time you play. With changing environments as dangerous as they are dynamic, the Mooncrash campaign for Prey will offer a fun, infinitely replayable challenge to test even the most skilled players.