Outbreak: Gwen's Nightmare
Live Gwen's desperate fight for survival in the undead apocalypse across Outbreak: Lost Hope and Outbreak: Epidemic! Experience a mother's desperate search for her lost daughter amidst a nation-wide epidemic in Outbreak: Lost Hope. Featuring all new over-the-shoulder gameplay, you'll need to solve puzzles, scavenge for supplies and beat back the undead to survive. Includes the complete Story Mode and Onslaught Mode experiences. The outbreak reaches new heights in Outbreak: Epidemic, an action-focused survival horror adventure. Featuring the great Outbreak series gameplay with greater mobility, crushing difficulty and more camera options than ever before. You'll fight through the Campaign story mode, the wave-based Onslaught Mode and all new Experiments Mode scenarios. Choose your survivor, class and level up to unlock new buffs for your survivor as you face the nightmare. Will Gwen rescue her daughter and survive the nightmare?