Oh My Eggs
Foxes and other predators have invaded the chicken coop and are stealing the eggs of your brothers and sisters. Try to stop enemies using your Burp weapon. Hold tight to the rising waves of enemies. Use the Eggs you collect to buy new upgrades in the Shop. Play by Waves, try to survive as many waves as possible. This game contains an addictive difficulty.