Gravel
GRAVEL: A DANGEROUSLY FUN GAME With arcade-style gameplay that delivers a thrilling rush experience: destroy obstacles, take shortcuts and forget any rules till the end to win! THE ULTIMATE OFF-ROAD EXPERIENCE! Race around the world in a variety of environments in 4 different disciplines: - Cross Country: the fastest checkpoint races in the hot Namibia desert, or through the Alaskan mountains - Wild Rush: lap races in unique environments, such as a Polynesian atoll or an Australian iron mine. - Stadium Circuits: real and fictional arenas with spectacular layouts. - Speed Cross: from Las Vegas to Montalegre, nine real tracks with mixed tarmac and gravel terrain YOUR CAREER BEGINS THIS YEAR ON GRAVEL CHANNEL Meet the five Off-Road Masters winners of the previous year's edition of the show. Compete against them in a real show, gain fame and fans in more than 60 events from the most extreme places on Earth or against other players online, for the title of Gravel World Champion!