Gomoku Plus - PC & XBOX
✨Gomoku PLus is an abstract strategy board game. ✨ Gomoku rules are simple, easy to learn, yet Gomoku is hard to master. Gomoku, also called Gobang or Five in a Row, is an abstract strategy connection board game. Gomoku is similar in concept to other connection games like Tic Tac Toe or Connect Four. The goal of Gomoku game is to form an unbroken chain of five stones of your color in one line. So the winner is the first player which connects a line of five stones either horizontally, vertically or diagonally, This game is known in several countries under different names. 🤔 Gomoku is a two players game. Traditionally there is a black color player and a white color player. Gomoku is played by alternating turns. Black color player starts his turn first, then the white color player makes his turn and so on to the end of the game. To make a turn, put your stone on the empty board lines intersection. You can only put one stone per turn. Stones are not removed until the game is finished. The winner is the first player who forms an unbroken line of five stones of his color. Keep in mind, that a Gomoku game can end in a draw, if there are no empty board lines intersections left to put a stone. 👪 Challenge your friends (playing locally). 🦾 or Play against our AI with 3 difficulty levels. 🎮 PC & XBOX 🛑 Full Game : No advertising, No collection of personal data, No In-App Purchase, no Internet required and no useless extra features, only the pure juice of an amazing Gomoku Game!