FOMOGRAPHY
FOMOGRAPHY is a story-driven photography adventure where you play as an aging man reliving his life through the lens of a boy, navigating the labyrinth of his own memories with his camera. As recollections fade, embark on a poignant quest to unravel past mysteries. As you journey through the past, familiar places and faces fade from memory, leaving only fragments behind. In FOMOGRAPHY, explore the world in first-person and interact with a unique cast of characters. Use your camera to fulfill requests, solve mysteries, and reshape both the lives of those around you and your own. With every snapshot, memories take shape, but some truths remain hidden, even from the lens. What will your photos reveal, and what will they keep buried? THE PHOTOS OF OUR PAST TELL THE STORY As an elderly man losing his memory, you have been tasked to go back and relive his life. Remember the joy of life, the places you've been, the people you've met. Even those small fleeting details that we forget soon after they happen. Even the traumas, the things that we'd rather forget. Every snapshot is a key to unlock the next revelation. IT'S YOUR WORLD TO EXPLORE While capturing these memories, indulge yourself in a visual odyssey through your camera lens. Roam through lush Australian forests, dive into subterranean caves, and soak in the atmosphere of bustling towns that pulse with life. Your adventure takes you wherever your camera points. PERSONALIZE YOUR CAMERA Don’t let mindless defaults limit you. Customize your camera, transforming it into an extension of your creativity. Choose lenses that capture emotion, filters that paint memories, or display guides that frame your story with precision. CHRONICLE YOUR JOURNEY Treasure those polaroids! Preserve greatness in your personal photo album. Organize and explore a multitude of memories. Revisit past scenes and gauge your photographic prowess. DISCOVER HIDDEN TREASURES THROUGH YOUR LENS There's hundreds of things for you to find! What do you want to take a photo of? Adorable fauna, exquisite flora, varied landscapes, sparkling gems, peculiar townsfolk, or enigmatic clues. Your camera, your universe.