Beneath Oresa
Beneath Oresa is a fighting roguelike deckbuilder. Deep within the city, confront your foes in real tactical arenas. As a strategist, choose your cards, upgrades, and artifacts wisely, but as a fighter, keep your distances with your foes, engage them at the right moment and turn their positioning to your advantage. With several factions, many heroes with unique abilities, daily missions, unique game mechanics and more, this furious combination of roguelike and tactics elements will lead you deep beneath Oresa.