A Musical Story
‘A Musical Story’ is a rhythm game set against a 70s backdrop. Explore the memories of Gabriel, a young man trying to come to terms with his situation through the connections to his musical memory. A Musical Story is the debut game from independent French developer, Glee-Cheese Studio. They are: Charles Bardin (Game Design + Music), Maxime Constantinian (Programmer), Valentin Ducloux (Music + Integration), Alexandre Rey (Artistic Direction).