A Hole New World
The city is being invaded by monsters from the Upside Down World! You, the Potion Master, must defeat evil all alone, with no tutorials or "Easy Mode" to assist you. You'll have to rely on the help of Fäy, your companion fairy, and your potions! Jump and shoot like they did in the good ol' arcade days. Fight enemies in your world and in the Upside Down World! Defeat gigantic bosses and acquire their powers! You already know how to play! The challenge is in the game, not in complicated controls! Story Mode with five different worlds, Game+, Boss Rush Mode, Challenge Mode and multiple endings! More than 30 different enemies, 7 boss battles and lots of secret characters to discover!