Sin Slayers: Enhanced Edition
Sin Slayers is an RPG with roguelike elements set in a dark fantasy world, where your choices determine how challenging the fights and enemies will be. Create, equip and lead a team of heroes. Each unit will have its own abilities and weaknesses, so plan your combat strategy accordingly. You’ll journey through stinking primeval forests, boneyards riddled with crypts and the graves of fallen warriors, and other places even the bravest adventurer would fear to tread. Battles, traps, and bizarre enemies... Everything and everyone wishes to take your life, but don't succumb to despair. Between fights your party can take their rest at a fountain, or while on the road in an old church which leaves its doors open to the weary and wounded. Travel every path and byway of the Valley, obtain new weapons on the field of battle or by fulfilling quests, gather ingredients for magical elixirs and resources to craft armor and amulets. If a certain item is beyond your crafting ability, ask the blacksmith in the Old Church for help. The best gear will allow you to challenge the deadliest monsters.