SC Cat Games Bundle (Xbox Only)
In this bundle, you can get two cat themed games made by Synnergy Circle Games. Take this chance to complete your collection and show your appreciation to all cats! Game 1: Cats With Guns Cats with Guns is a 2D casual game with rogue-lite elements, where you can make strategic decisions in the middle of the battle and go from a small kitten to a powerful and intimidating feline. Evolve your cat and overwhelm enemy forces with powerful abilities. Fight sheer enemy numbers with huge firepower and defeat the generals until you reach Meowstopia. Game 2: Super Astro Cat After getting their home planet destroyed by a meteor, the cats only option was to flee on a spaceship and embark on a journey to find a new suitable planet to colonize and live. Super Astro Cat is the hero with a mission of locating planets, exploring them and deciding the best one to live. Complete your mission and save the cat race from extinction!