Placid Plastic Duck Simulator
A relaxing 3D environment where you experience life as a rubber duck, Placid Plastic Duck Simulator is an experiment to induce calm and bliss. You're up for a reinvigorating stay at your favorite seaside pool. Or mountain pool, if you prefer the snow. You are not alone. More than 100 different ducks will slowly and happily fall into the pool with you, each with their own style and demeanor. Float on the water, sunbathe, dip your beak, go down the slide. The radio is playing a nostalgic tune. Here comes the night. Look at the stars. Turn off the radio, listen to the waves in the dark. Dream. The sun is rising. The sky is blue. Slide down into the second pool. An airplane is rushing somewhere, there's stuff to do. Not for you. Live in the present moment, enjoy life. Everything is going to be alright.