Persona 3 Portable
Would you believe me if I said that a day consists of more than 24 hours? After transferring to Gekkoukan High School, the protagonist experiences something strange the night they visit the student dorm. They find themselves in a deserted town devoid of working electricity and countless coffins lining the streets. Then they form a contract with an unknown boy. Shadows attack humans during the "Dark Hour", the time hidden between one day and the next. Eventually, the protagonist will have to face a certain self-imposed fate. *There is also a bundled product that includes Persona 4 Golden.