Mediterranea Inferno
What’s better than a sensual summer retreat in the South of Italy? Join Claudio, Andrea, and Mida in their travels as they try to recover from the collective trauma of the 2020 pandemic. Three young men in their early 20s reconnect after two years of forced isolation, hoping to rekindle their friendship; an exceptional bond that made the trio truly special! A mythological force well beyond the sum of its parts! Or so they think… As you pick their activities for the day, you’ll discover their darkest fears, their obsessions, and, as the reality of their failed expectations becomes apparent, their thirst for revenge and retribution. A lazy afternoon by the pool, a lustful night at the club, or even a morbid visit to the local cemetery: you’ll decide how to spend this summer vacation, but wherever you go, something or someone will be waiting, offering an additional, forbidden trip through the arcane inner spaces of conscience. Eat the Fruit of Mirages and fight for your endless summer!