Intelligens kézbesítés
LISA: The Joyful - Definitive Edition is the soul-twisting conclusion to the quirky side-scrolling RPG series, LISA. Explore Olathe in your quest to punish the world that has treated you wrong. Along the way, learn about this strange land, your family, and the monsters/men in power. The world’s out to get you… now, get it back. The Definitive Edition brings fresh blood to the game with HD graphics, 120 FPS mode, updated battle systems, 6 brand new Warlord skills, new border art overlays, new music tracks, in-game music player (including music from LISA: The First), Painless (Story) mode, and new secrets to unmask. KEY FEATURES: - Collect new masks and throw the men off your trail. - Dash and leap great distances with Buddy’s agility! Use the terrain to ambush enemies. - Take down the warlords of Olathe and use their skills to your advantage. - Explore all new areas and fight all-new unique enemies. - Discover the multiple story endings. - Hit harder with Buddy’s revamped timed attacks. - Listen to the 20+ new songs in the Music Player. - Unravel the Secrets of Joy. Prepare for the worst, because this is the end of LISA.