Junkyard Builder Start from scratch and build your own junkyard empire in a realistic, first-person simulation of recycling, restoration, and business management. In Junkyard Builder, you take over a run-down scrapyard and transform it into a thriving industrial operation. Search for valuable items, process materials, recover forgotten treasures, and grow your business step by step. Every piece of scrap has potential - if you know how to use it. 🔧 From Scrap to Profit Your journey begins with a small, neglected scrapyard and a limited set of tools. Explore, collect, and process scrap to generate income, then invest your earnings in better equipment and upgrades. Turn worthless junk into valuable resources and build a self-sustaining business based on smart decisions and efficient workflows. 🔍 Explore and Discover Leave your yard and travel to various locations filled with abandoned items and hidden opportunities. Each expedition may reward you with: Old vehicles waiting to be salvaged Furniture ready for restoration Hidden valuables such as cash, rare items, or precious materials Every trip is a gamble - will you strike gold or return empty-handed? ♻️ Recycling and Automation Processing scrap is the heart of your operation. Sort materials, use specialized machines, and optimize your production chain to maximize profits. As you progress, unlock advanced equipment and automation systems that will turn your scrapyard into an efficient industrial powerhouse. In Arena Renovation, you take on the role of a one-person renovation team tasked with restoring various sports facilities to their former glory. Many of them have fallen into disrepair due to time or neglect. Don’t let them fade into complete oblivion - roll up your sleeves and bring them back to life! The game offers a variety of tasks such as painting walls, restoring floors, replacing damaged seats, repairing electrical systems, and more. Additionally, you can fill each arena with hundreds of different objects available in the game. Each task requires different skills and tools, so players must use their knowledge and experience to accurately assess the facility’s needs and adapt their approach. Arena Renovation is an engaging game that requires precision, skill, and patience. It’s perfect for players who enjoy designing, renovating, and restoring damaged spaces. The game offers many challenges and tasks that demand creativity, manual dexterity, and budget planning, making it a great choice for those who enjoy combining fun with practical skills.