GladMort
In a faraway kingdom in a land of legend, a mysterious plague of unknown origin has rapidly infected the population. Dubbed the "Red Plague", the evil nature of the phenomenon is unmistakable: the dead begin to rise from their graves, and demonic incarnations begin to appear. Within months, the dead form an evil army commanded by the Lords of Darkness. Villages and towns begin to be ravaged, the demonic legions growing with each victory. Make your way through the 5 levels and many powerful Bosses, kicking the butt of enemies specific to their environment. Use your double jump to dodge enemies and traps, or to reach certain platforms As in old arcade games, you can only be hit twice before losing a life. The first time, you lose your armor, but you can continue to fight the forces of evil in UNDIES! Get hit again, however, and you'll lose your life miserably. Losing a life takes you back to the beginning of the level, or to the ... checkpoint if you've reached it. Beware of "Game Over"... The fate of humanity is now in the hands of our anti-hero...