Detail Detective
Detail Detective is the ultimate spot the differences game that combines stunning cartoon colorful visuals, mind-engaging puzzles, and captivating storylines. Explore diverse and vibrant environments, choose your difficulty level, and use hints strategically as you race against the clock. Uncover hidden secrets, and become the ultimate detective in this immersive, relaxing, and socially competitive experience.