Dark Atlas: Infernum
Dark Atlas: Infernum is a disturbing first-person story where an esoteric end of the world meets psychological survival horror with a strong narrative component. What would happen if a ghostly-looking humanoid figure suddenly appeared in your living room? It doesn't speak, it doesn't move, it doesn't react. It just stands there and something tells you not to get too close. And if this same thing happened to your neighbors too? And what if after violent electrical storms —let's call them “umbras”— those spectral beings —let's call them “imprints”— materialized in your work, in parks, avenues, highways, shops, balconies and churches? Scientists are baffled and the true sorcerers of our time have had visions, nightmares, premonitory dreams where the world falls apart, tyrannies proliferate and sects, secret organizations and demonic cults seek a way to gain control of the remains of the humanity. You are Natalia Asensio, former Grand Master of the oldest occult order in the West: the Night Council. And while everything burns and the sky cracks, you must descend into the abysses of your mind, walk the paths of hell and seek answers to all questions. Unlock your memories, resist the influence of the enigmatic character known as "The Word" and find your way out of the maze in which you have been locked up. Do it before those who ambition to control this new apocalyptic world get it. Do it before they discover a way to reforge the Corona Radiata, the grimoire that will give them ultimate power. And above all, do it before… you are the one to tell them how.