3D Box Sokoban
The famous Sokoban push blocks puzzle game comes to your X-Box/PC/Surface all in 3D. Move blocks to the desired rooms to complete each level. With over 50 levels form simple to hardest and an auto-solving system there to help, 3D Sokoban will bring you hours of clever fun!