Why Pizza?
Why pizza? To niesamowita gra! Jesteś jednym z dostawców pracujących w pizzerii i musisz się śpieszyć, bo pizza może wystygnąć. „Why pizza?” to jednocześnie platformówka, gra logiczna na temat fizyki i symulator pracy dostawcy. Musisz dostarczyć pizzę, odebrać zapłatę i przeżyć ten dzień. Jeśli nie masz wystarczająco dużo pieniędzy, stracisz dom, jedzenie i życie, więc działaj ostrożnie i ciężko pracuj! W zestawie chwiejne, tandetne postacie, zabawne poziomy i gorąca pizza.