PlayWay S.A.Simulation
This bundle includes: Tribe: Primitive Builder - Chill out as you explore the beautiful, realistic island of exiles. Gather resources, craft tools, construct buildings and settlements. Manage tribe and automate your gameplay. Thief Simulator - Become the best thief. Gather intel, steal things and sell them to buy hi-tech equipment. Do everything that a real thief does.