Tower Princess
Long ago, in a land far, far away, the Evil Dragon captured every royal heir he could meet. Many worthy cavaliers from every kingdom tried to resist the monster, but to no avail. It's your turn! You have to do everything possible to go through the dungeon, defeat the dragon and organize the most perfect date! Experience an adventure in an ever-changing castle with 3 procedurally generated areas; Challenge the inhabitants of the castle using the random qualities of your knight; Before your "and they lived happily ever after", you have to win the heart of a princess or prince! Call them for the perfect DATE and fight the Evil Dragon with your significant other! Use the mistakes of your predecessors with the upgrade system, using the experience gained with previous adventurers! Enjoy a stunning visual style that retains the spirit of classic dungeon crawlers but turned into a fun cartoon parody!