Star Wars: The Force Unleashed II
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish.Betrayed by Darth Vader for the last time, Starkiller has escaped and faces a new journey to find his true identity. Unleash fury – wield dual lightsabers and new force powers to crush your enemies. Unleash truth – sequel to the award-winning story, continue the epic Star Wars saga.Download additional content for Star Wars(TM) The Force Unleashed(TM) II to experience new adventures as Starkiller.