Mondealy
The events of this 2D adventure unfold in the magical kingdom, located right below your home town. Get to know its inhabitants, enjoy the sights, and flow with the unusual story of this world. In the fantasy world of Mondealy, one beautiful night, you find yourself in an underground kingdom called Dargratt. You quickly get to know its inhabitants and even the princess herself, with whom, later on, there are many adventures to be had. You can learn many details about the characters, their relationships and the world itself. So what misfortunes may await the characters in such a magical and picturesque kingdom?