Lost Artifacts 6: Mysterious Book
The team of experienced treasure hunters rushes again to meet adventures! During a regular inventory at the museum, archaeologist Claire comes across an unfamiliar book with a mysterious lock-puzzle adorned with precious stones. After unsuccessful attempts to open the book, the girl, in anger, presses a strange mechanism, and all the stones from it fall out immediately! The museum room quickly changes into a forest with giant trees - the book has taken Claire and the team to its world. Will the brave treasure hunter be able to find the lost stones and return home? Embark on a heroic mission with Claire - quench your thirst for adventure and help her find all the stones! Convenient controls and clear training will help you easily get into the basics of the game. Embark on an exciting journey through the world of the Enigmatic Book! You will encounter funny dialogues, colorful comics and memorable characters! On each level there are hidden objects - find them and collect the entire collection of ancient artifacts! Complete all 40 exciting levels. Visit 4 unique locations: Dense forest, Weightless oasis, Northern Islands and the Flame Mountain volcano - and solve their mysteries! More than 6 hours of gameplay. Perform a variety of tasks - from building buildings to fighting cunning enemies! Enjoy beautiful themed music and stunning sounds!