Little Things
Play as a small creature named Whys on a journey to find the love of its life, Kys, who has been lost deep within the dungeons. Harness the power of colors to solve puzzles, unlock new abilities, and platform your way to freedom. Jump, dash, and even manipulate gravity itself to overcome every obstacle. Interact with your surroundings and use your agility to complete levels as quickly as possible and earn satisfying bonuses. With over 80 levels of challenge and fun, your skills will be constantly put to the test. Precise controls deliver a smooth yet demanding experience, rewarding mastery and quick thinking. Designed with a gentle learning curve, the game quickly pushes you to improve and refine your abilities. Die. Retry. Adapt. Conquer the dungeons through skill, persistence, and sheer determination.