Kingdom's Dungeon Rage
The king has been taken hostage and locked inside a Dungeon! A dungeon that changes each time you die or complete a level. Complete in challenging different ways to escape, from becoming invisible, turning the world upside down and a lot more - your only goal is to escape without rage quitting the game. Are you up for the impossible task? Try your best to not rage-quit the game, and help your king escape all the 180+ different levels with new puzzle every time all with their own unique traits. Each time you complete a level, the dungeon restarts and it will become more challenging!