JokerJack
JokerJack is a hypnotically additive deckbuilder that takes the classic game of 21 and cranks it to the breaking point. Forget everything you know about playing it safe; here, "busting" is just a missed opportunity for a massive multiplier. Combine the fundamentals of Blackjack with a growing collection of over 60 unique Joker cards to create game-breaking synergies. Whether you're adding flat chips for every Face card played or triggering an exponential Multiplier for hitting exactly 21, your goal is simple: reach the target score, survive the Blind, and keep the run alive. With seeded runs, deep strategic discards, and a retro-neon aesthetic, every hand is a fresh chance to find the ultimate combo. Do you have the strategy to outsmart the deck, or will you go bust trying? Key Features: The Power of the Joker: Discover and equip over 60 distinct Jokers, each with unique rarities and game-altering effects. Massive Scoring: Master the Chips×Multiplier formula to turn a simple hand of 21 into a billion-point payout. Deep Roguelike Strategy: Navigate through escalating Blinds, utilize limited discards to sculpt your hand, and buy powerful upgrades in the Shop between rounds. Endless Variety: No two runs are ever the same. Unlock new decks, hidden card types, and "Exotic" Jokers as you climb the ranks. Play Your Way: Optimized for Xbox with full controller support, cloud saves, and achievements for the most daring card sharks. Master the Seed: Compete on the same RNG with friends or the community in Seeded Runs to see who can build the most broken deck.