GoBlomb
GoBlomb is a thrilling arcade game where you control an agile Goblin inside a coliseum created by a God of Destruction. The premise? This whimsical god will only grant Earth one more year of life if the participants manage to overcome his deadly challenge! With simple yet addictive mechanics, you’ll need to collect bombs falling from the sky while navigating treacherous platforms, avoiding deadly traps, and sharpening your reflexes to survive.