Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition
From the creators of Baldur’s Gate 3, experience the world of Divinity in this epic adventure where your choices shape fate itself. The Divine is dead. The Void approaches. And the powers lying dormant within you are soon to awaken. Choose your role in a BAFTA-winning story, and explore a world that reacts to who you are, and the choices you make. With five races to choose from, and an adventure playable solo or as a party of up to four, lay waste to an oppressive order in a world afraid of magic. Become the God the world so desperately needs. Divinity: Original Sin 2: Definitive Edition is the most complete version of the best-selling, Metacritic Must-Play RPG.