Cats with Guns Bundle (Windows + Xbox)
Cats with Guns is a 2D casual game with rogue-lite elements, where you can make strategic decisions on the middle of the battle and go from a small kitten to a powerful and intimidating feline. Evolve your cat and overwhelm the enemy forces with powerful abilities. Fight sheer enemy numbers with a huge firepower and defeat the generals until you reach Meowstopia. The game is set in the outskirts of Meowstopia, where cats once lived happily until it was invaded by rats, forcing them to flee. Now, a determined group of cats, known as The Nine Lives Brigade, is fighting to reclaim their city from the rat hordes. The game's premise revolves around the cats battling through waves of enemies to eventually face the leader of the rat invasion.