Boxes Wizard (Xbox Series)
Boxes Wizard is a platform and puzzle game with 36 challenging levels. You control a wizard with the unique ability to swap with boxes scattered throughout the stage. Use this power to reach platforms, activate buttons, and find creative solutions for each level. The goal is to collect the three red diamonds and then reach the trophy that appears. But be careful! Each level introduces new challenges, requiring planning and quick thinking to overcome obstacles and use teleportation strategically. The gameplay is intuitive, but mastering all mechanics requires practice and creativity. With charming graphics and an engaging soundtrack, Boxes Wizard is perfect for fans of smart puzzles and progressive challenges. Can you master the art of teleportation and conquer all levels?