Barista Simulator
Dive into the vibrant world of "Barista Simulator". Start with the basics, brewing over 30 distinct coffee recipes. But there's more than just brewing. As your café fills up with customers, you've got to keep up with their demands. It's all about making the perfect coffee, stocking up on supplies, hiring and training the right staff, and expanding your café's space and services. From a small coffee spot to the go-to café in town, your choices shape your business. Ready to brew, build, and boost your coffee empire?