Zombies Overloaded
Zombies are everywhere! Arcade-inspired shooter, where relentless waves of undead creeps shamble, sprint, and swarm at you in a cramped room! Your only chance? A wild arsenal of weapons and just enough skill (and blind LUCK!) to keep the hordes at bay. Strap in and embrace the chaos! Trapped in an inescapable room, you’ll take on endless waves of zombies, mowing them down by the hundreds with randomly spawning weapons. Every five waves, a boss shows up to ruin your day. Survival demands quick reflexes, clever strategy, and just a pinch of madness! Brace yourself for the a unique boss battle in every ""Overloaded"" stage! Each boss battle brings a unique challenge—from hammer-swinging behemoths to undead S.W.A.T. team nightmares. The odds? Totally stacked against you. And just when you think you've got the upper hand, these bosses get tougher, meaner, and deadlier every time they come back! Compete with the world and prove you’re the ultimate zombie slayer!